Apadrina un gos de l'Última Llar

L'importància de l'apadrinament

Una de les constants preocupacions, dels centres d'acollida i recuperació d'animals de companyia, és que els nostres centres siguin centres d'acollida temporal pels nostres peluts i que sobretot serveixi per facilitar, l'adopció dels nostres animals per uns nous propietaris adequats, quant més aviat millor.

També és cabdal per nosaltres que l'estada al centre sigui la més digna possible pels nostres peluts, per això el nostre personal està constantment en vigilància que les nostres instal·lacions estiguin netes i sanejades, a part d'una vigilància constant de l'estat de salut, dels nostres animals.

Però hi ha una funció que com a cuidadors ens és impossible de fer, ja que estem obligats de tractar per igual als nostres animals, aquesta funció és justament un tracte personalitzat de cada animal de companyia, per des-col·lectivitzar el seu tracte i fer l'estança al nostre centre la més digna possible, és aquí a on l'ajut dels nostres apadrinadors entra en funció per fer una activitat que no poden fer els nostres treballadors, de fet aquest ajut és d'una importància cabdal, ja que millora i molt l'estat emocional dels nostres animals de companyia, ja que ells tenen la necessitat de sentir que tenen un propietari i que algú s'interessa personalment per ells, encara que sigui visitant-los al nostre centre.