Respectar-los és estimar-los.

Aprén a Estimar-los.

Tinença responsable.

Si sou una escola i voleu que els vostres alumnes tinguin valors sobre tinença responsable i respecte pels animals de companyia a part de poder gaudir una activitat dins de l'escola, divertida i educativa. Ens podeu encarregar el nostre taller de tinença responsable, llavors el dia acordat els nostres voluntaris es desplaçaran a la vostra escola amb un parell de gossos del nostre centre i farem a vosaltres "Mestres" i als vostres alumnes, un taller de tinença responsable destinat a què els vostres alumnes tinguin informació per disposar d'una bona educació amb els valors del respecte als animals de companyia. Aquí teniu un vídeo de mostra d'un taller ja realitzat.

Aquesta activitat es realitza gràcies al suport i l'ajut dels voluntaris de la Fundació pels animals de companyia del camp de Tarragona. Per més informació trucar al número de telefon 977753616 "preguntar per Cristina", o envia un correu electrònic.